Hrmmm Poirot ikväll

Publicerad 2009-07-05 16:37:18 i Allmänt,

Ja då e det snart söndagkväll o en högtidsstund väntar för engelsson o käre sambon..nu får vi åter se David Suchet som Monsieur Hercule Poirot..   Denna gången e det Poirots sekreterare, den förträffliga Miss Lemon som har bekymmer..hennes syster behöver hjälp o som den perfekte gentleman Poirot e så skyndar han till undsättning. 


                                                      

                                                          Kl 9 på Tv 4 Plus mycket nöje


Postat av: Kashaya

Publicerad 2009-07-05 17:23:15

Tack.=)



Hmm Poirot är jag faktiskt inte så förtjust i. Tycker bättre om Miss Marple. Har iofs inte TV4 plus så jag skulle inte kunna se det ens om jag ville..



Haft en bra helg?

Postat av: Anne

Publicerad 2009-07-05 18:27:29

Tack för tipset, Poirot är ju helt underbar!

Loppis i Vilshult har jag aldrig varit på. Dock bor mina föräldrar i närheten så man kanske ta sig en tur dit? Ha en skön söndag kväll!

Postat av: Kashaya

Publicerad 2009-07-05 20:57:55

Vad härligt att höra.=)



Jag vet faktiskt inte, man såg mest en naken rumpa. Men jag antar det.. Tydligen så hade min svägerskas man sett två tjejer sitta kissa på Västerås tågperrong förra helgen när han var där. Kanske hör till helgnöjet där att sätta sig och kissa framför eventuella besökare i stan?;-)

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-07-05 21:56:32

Det är ungefär så jag resonerar med. Saker kan du alltid återköpa. Det är bättre att man går ur en konflikt med hälsan i behåll.

Postat av: Katta

Publicerad 2009-07-05 22:14:01

Sv: Haha man börjar ju undra. En av de första gångerna hon var här så pissade han i hennes väska

Kommentera inlägget här
Publiceras ej