En stillsam dag

Publicerad 2009-06-04 21:40:49 i Allmänt,

Idag har engelsson stillsamt tagit igen sig..bara strosat runt här hemma o inte gjort just någonting..klappat om lite blommor druckit te o bläddrat i trädgårdstidningar..o sen har jag tassat runt på diverse bloggar..o förundrats över att det finns så många..o så olika..vissa av er har verkligen fått ihop underbara bloggar..vackert arbetade som e ett nöje att läsa..andra e bra på ett annat vis...personliga utlämnande bloggar där  innehållet  riktigt griper tag o ruskar runt en...sen andra som tyvärr lämnar engelsson oberörd men jag försöker verkligen läsa i en blogg när jag klickat in o ibland så stämmer inte första intrycket..     

Idag har jag återigen sluppit laga mat..efersom jag fortfarande hostar o snörvlar mer än vad som känns ok om man ska stå o jobba med livsmedel så lagade käre sambon maten..o det gjorde han med den äran..vi  fick chilimarinerade kycklingvingar som han grillade o serverade med bakad potatis o en sallad som stora dotter hackade ihop..gott.. ne nu ska jag se på teve en stund..kram kram  





Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-04 23:43:48

???+ Nu gick jag in på ett gammalt inlägg du gjort hos mig ,klickade på ditt namn voilá kom till dig .

Men när jag klickar på ditt namn på de senaste 2 dagarna så kommer ag bara till ensida med ditt namn att du finns ,,ingen info...???



Får e om det funkar framöver.

Skönt att du har hemhjälp:)

så skönt när man är krasslig att bli omhändertagen :)

Kryande kramar till dig.

Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej