engelsson e så glad i sambon

Publicerad 2009-06-27 14:31:53 i Allmänt,

eller rättare sagt engelsson älskar sin sambo..han e min klippa i livet..min hand som alltid finns utsträckt, min famn att tryggt krypa in i o min skuldra att få gråta ut vid.....min bästa vän som lugnt lyssnar o förstår sin, bitvis förvirrade, älskling. 


   Lugnt o norrländskt sävligt hänger han på alla infall o tokerier som engelsson finner på..lika lugnt o stillsamt ställer han upp på mina fyra ungar o käre barnbarnet..han ordnar o fixar o donar o skjutsar oförtröttligt o till synes med glädje...


Han e bara bäst..o jag älskar honom så 




                                                     


Postat av: Ninni

Publicerad 2009-06-27 14:41:29

Hej hej var ju tvungen att titta in till dig och kolla vem som fått den andra utmärkelsen!



Härligt att ha nån att älska och luta sig emot..ha en fin dag!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-06-27 16:35:46

En klippa att luta sig mot är toppen.



Trevlig helg.

Postat av: Fingerfärdig

Publicerad 2009-06-27 17:05:23

Tänk om alla kunde skriva så rakt från hjärtat. Tyvärr är det en del bloggar som handlar on motsatsen. Jättetråkigt för dem. Fortsätt att bara ha det underbart önskar Fingerfärdig.

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-06-27 17:44:29

Vad gulligt du har skrivit:)

Blir sååå glad när folk är lyckliga...



(Bara för att jag har det jobbigt önskar jag dock lycka till alla andra, och glädjs lite extra när jag ser lyckan hos andra.)



Håll kvar vid sambon.



Visst hade hon skrivit fint, lilla Nett. Hon är min klippa, hon vet precis hur jobbigt det är just nu. Hon känner sorgen precis som jag...



Men, ha nu en bra lördag istället:)

Kram

Postat av: Katta

Publicerad 2009-06-27 17:57:07

Sv: Tja, psykologer tycker att man ska andas i trekanter också. De kanske gillar geometri?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej