engelsson har kravlat sig opp

Publicerad 2009-06-03 10:58:35 i Allmänt,

såå nu vaknar livsandarna åter hos engelsson...hostar o snorar gör jag ännu men jag e på fötter..hah..  måste ju upp o kolla läget..kan riktigt höra det vilsna viskandet från älsklingarna ute i rabatterna..de känner sig garanterat totalt övergivna..ungarna o sambon har klarat sig utmärkt utan mitt pjoskande..bara barnbarnet som lite övergivet stått i dörröppningen till sovrummet o kikat på sin snörvlande o kraxande mummi..nu ska jag ut i trädgården en runda, ha en bra dag alla


Postat av: Daniel

Publicerad 2009-06-03 14:08:04

Tycker du borde vila upp dej ännu idag!!

Postat av: bettan

Publicerad 2009-06-03 17:02:37

en geischaglass smakar som chockladen med samma namn jättegott

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-04 07:37:11

Kul att höra att du är på fötter igen gumsan... Jag är sliten efter festen igår,men vi hade jättetrevligt o Emmis blev superglad för kakorna..

Kram på dig

Postat av: Speja

Publicerad 2009-06-04 11:44:54

Stackars blommor...som står och viskar efter dig. Men ska du verkligen släpa dig ut i trädgården idag...då kanske sängen istället ropar ditt namn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej