engelsson på sparlåga idag

Publicerad 2009-06-24 09:42:34 i Allmänt,

Gomorron..idag kommer engelsson inte å tuffa fram i  många knop här hemma det e nog visst o sant. Denna onsdag e från o med denna morronstund proklamerad som vilodag, en enorm balja kaffe o en korsordstidning o sen siktar jag mot balkongen.  

    Igår travade jag o barnbarnet runt i byn o hade hjärtans trevligt.  Vi åt pizza innan vi klev in hos frisören, där blev han klippt  av en trevlig dam eller fröken som Zac själv kallade henne. Han blev otroligt stilig såklart, med gele o allt i håret. Duktig liten kille, engelssons barnbarn jamen visst, satt så fint under hela proceduren.

Vilodagen e en sorglig nödvändighet..elaka hemskevärken, måtte vildvittrorna ta den,  bråkar mer än vanligt idag så det blir nog inte mycket bloggande för engelssons del. Så därför önskar jag er alla en riktigt trevlig dag, jag kikar in hos er så fort jag orkar sitta vid datorn..stor kram 


                                                                                                                          


Postat av: Christa

Publicerad 2009-06-24 11:30:52

Hej! hihih tack snälla! Hoppas du har en bra dag! Kram Christa

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-06-24 14:31:53

Fortsätt ät, sol å njut ni!

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-06-24 19:29:03

Hi hi blev visst ingen lugn onsdag för dig iaf...:)

Postat av: "..det är jag, Patrik.."

Publicerad 2009-06-24 20:05:57

Ajdå..:( Hoppas det blev bättre med värmen.. /SV: Jo, lite så är det för mig också.. Tyvärr tog jag tag i det så sent i livet men glad ändå för den jag är så ångrar inget (nu längre).. Känner att när jag nått dit jag vill, har en stor fördel gentemot många andra pga jag fått kämpa för allt.. Hoppas du känner detsamma..? Nu är det fotboll igen..:) Sköt om dig.. Kram. /Patrik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej