Fortsatt ruskväder

Publicerad 2009-06-12 10:04:49 i Allmänt,

 Ja då vaknade man till en ny regndag..lika bara att göra något vettigt av detta känner engelsson..så det får bli en bak- o blompysseldag idag..en mustig gryta kan få puttra o sprida lite hemtrevnad jämte bulldoften..att det sen bara e ungarna som får äta bullarna måste nog engelsson påminna sig strängt om..lite tårta skå oxå svepas ihop men det tar ju äldstadotter hand om..kan undra vad hon har för planer denna gång..hennes tårtor brukar alltid vara extraordinära..borde sätta in en rad bilder på hennes alster så ni får se...har ju fotat nästan alla..nåväl en riktigt bra dag önska engelsson er alla där ute....kram 



                                                  










 


Postat av: Cina

Publicerad 2009-06-12 15:45:09

Same, same! Ja! Tårtbilder! Kan du hålla dig från att äta nybakade, varma bullar? Jag som knappt kan hålla mig från att äta frysta..... Fast jag borde verkligen. Låta bli alltså!

Postat av: Hanneles paradis på Hisingen

Publicerad 2009-06-12 23:41:13

Trevlig helg.

Postat av: Lina

Publicerad 2009-06-13 20:02:31

Ja, visst är det lite trist med regn nu!?

Hihi! om jag kan gå i de klackarna återstår att se! ;-) Jag har nämligen oftast bara sandaler eller sneakers på fötterna! Men, jag tänkte att ngn nyår eller så kanske man kan försöka sig på att gå i dem! Nån gång kan man ju fösöka sig på att vara lite glamourös! ;-) hihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej