Hade ni haft hjärta...

Publicerad 2009-06-22 21:13:55 i Allmänt,

        att äta upp de här?? Marsipanbebisar..påstås detta vara..knappt engelsson tror på det???                    Och det visade sig efter en googling på miniatyrbebisar att detta nog snarare e cernitlerabebisar..gjorda av en kanadensisk konstnär..Camille Allen..dyra små raringar, upp till 35 000 penningar får man plocka fram om man vill ha en.


Postat av: "..det är jag, Patrik.."

Publicerad 2009-06-22 21:23:18

"Ääätaa baarnn..?!?!"..;) (bara hört uttrycket och tror det kommer från nån film) Vilka häftiga:) Vem/vilka har gjort dom? /SV: Ok..tror hon felprioriterar..men bättre nu än med viktiga saker senare i livet.. /Patrik

Postat av: biggan

Publicerad 2009-06-22 21:35:53

nej jag hade inte velat äta dem. kram biggan

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-22 22:02:03

Jahhaa min mor hade vänner när jag var liten som bodde så i Norrköping.

Jag trivdes som barn med detta .

Men vi bodde aldrig så .

Häftigt.

De var mera inriktade åt Waldorf hållet gjorde massor själva och levde lite annorlunda .

Är ni så ?

De färgade kläder,gjorde sylt,etc.

Hade henna färger i håret etc.

Odlade mycket själva .

Jag älskar leva nära naturen ! Ialla fall tänkandet.

Sedan gillar jag tekniken också i massor .

Som dator etc.

Hur har ni det ?Nu blev jag nyfiken .

Kram Jenny

Postat av: "..det är jag, Patrik.."

Publicerad 2009-06-22 22:04:45

..men man kan säga att det är marsipan så får den som försöker äta dom en näsbränna..;) äh, va grym jag är:) /Patrik

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-22 22:15:16

Härligt!

Jahhaa detta med att ha någon som är hemma och kan avlasta är nog toppen...

Är nog lite på gott o ont kan jag tro.

Trygghet .

Bra om man behöver hjälp eller sällskap:))

Mvh Jenny

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-23 07:33:33

Huomenta!

Vilka små sötisar i miniatyr!

Även om de hade varit i marsipan hade jag nog inte velat äta dem hihi!



Ha en jättebra dag,

Halein Jenny

Postat av: Emily

Publicerad 2009-06-23 07:35:23

hihi, vad skulle man göra med en sådan? Studera och nagga i kanten när maten börjar tryta? Mja, inget för mig. Tacka vet ja plast dockor!



Åh jag fasar inför den dagen då Engla blir sjutton och flyttar bort till någon pojkvän, HUA! Själv vet ja ju att det blev till en Engla just i den åldern ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-23 10:11:11

Nej, jag hade inte haft hjärta att äta dem!!! Fy vad de såg riktiga ut!!! Hoppas du får en bra dag!! Kramar från Linda

Postat av: Malin

Publicerad 2009-06-24 10:09:10

åh nej det hade jag verkligen inte haft!Vilken skicklighet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej