Så blev det tisdag

Publicerad 2009-06-16 11:56:46 i Allmänt,

 God morgon alla bloggvänner..ute skiner solen o engelsson myser o planerar dagen.. Äntligen har blåsten gett med sig o slutat o ruska om alla mina älsklingar ute i trädgården. Så strax ska jag tassa ut i trädgården med en kopp kaffe o kika runt vad som behöver göras..ska bli skönt att kunna vistas utomhus utan att riskera o blåsa bort..ha en fin dag ni alla o en extra kram till Linda som har ett jobbigt läkarbesök framför sig..  


                                                           


Postat av: Livsstilsbruden!

Publicerad 2009-06-16 12:12:12

Då får vi alla hålla tummarna för att det ska gå bra för Linda!



Vad jag vet så finns det inte så mycket bröd man kan äta alls om man går på den dieten. Jag vill dock passa på att säga att detta är en av de farligaste dieterna man kan gå på, och kan orsaka bl.a. hjärtinfarkter. Jag varnar verkligen då det är riktigt farligt!! Vet flera som har råkat riktigt illa ut pga det, kroppen ska inte ha så mycket fett.

Är det någon diet jag rekommenderar så är det ISO-dieten. Detta är en livsstilsförändring och något hela familjen kan syssla med. Om du vill kan jag skriva ett inlägg om det? Om ni är intresserade.



Ha en underbar dag i det fina vädret nu!

Postat av: Livsstilsbruden!

Publicerad 2009-06-16 14:40:03

Ska försöka slänga ihop något tills imorgon. Nu är det dock dags för mig att ge mig ut i det fina vädret och ägna tid till min underbara träning!



Ha en fortsatt underbar dag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej