En vemodsdag.....

Publicerad 2009-05-08 15:46:44 i Allmänt,

Fredag eftermiddag o fortfarande grått o mulet..  Ikväll kommer min son hem..saknar honom så det ser jag verkligen fram emot..visserligen kommer han hem bara för o packa allt han äger..han har fått arbete o lägenhet på Gotland....vemodigt värre detta med ungar som blir vuxna o flaxar ur boet för gott..  Jag har i nuläget två utflyttade o två hemmavarande..den ena utflyttade bor visserligen i lägenheten vägg i vägg med min..  Men tänk en dag när den sista packar o flyttar..det e ju tingens ordning..men jag är för mycket hönsmamma för o gilla tanken...Vill ha alla mina hos mig  jämt..    Det kommer att kännas tungt o vinka adjö åt honom denna gången..hittills har han ju haft sin lägenhet kvar, men nu blir allt så definitivt..  Men det e ju en lycklig o tillfreds kille..flickvän, arbete o en fin lägenhet..så jag e ju samtidigt oerhört glad för hans skull o omåttligt stolt över honom.. 


Kommentera inlägget här
Publiceras ej