Legitimerad boknörd!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-05-19 21:54:12 i Allmänt,

Jaha så nu e det alltså officiellt då...jag e en boknörd...fast om någon nu tror att jag e ledsen över det så..... icke....jag e omåttligt stolt...jag har ju för tusan övat i 46 år..så jag ser detta som en utmärkelse..   I våran släkt har böcker alltid varit en självklarhet..    I huset här så vandrar det böcker friskt mellan våningarna, de travar glatt ut o in ur lägenheterna*S* Jag har nog aldrig lyckats lämna en enda loppis utan minst en trave om inte två--kusin vitamin e  inte sämre hon o damen i lägenheten bredvis likaså..mina barn har jag drillat sen tidig ålder..stoppat böcker under näsan nästan redan på BB.. Sambon är likadan fast han bara fick 64% på boknördstestet*S*


Kommentera inlägget här
Publiceras ej