engelsson e seg idag..

Publicerad 2009-11-10 21:38:24 i Allmänt,

ja segare än kristidens glycerinkola e jag..det måste var gråvädret..det smyger sig på o ligger som en regnvåt yllefilt över tillvaron..  Det e så grått o trist o inte en endaste liten nyckelpiga har jag o fotografera..så döm om  min lycka när jag såg vad älskade dottern stoppat in på bloggen..en liten piga som en början på varje nytt inlägg..hihi...hon känner sin moder hon..
Annars så e ju tillvaron riktigt glad o trevlig egentligen..min älskade son avancerade på sitt arbete idag o kan nu titulera sig  redaktör..o engelsson e så mallig att hon närapå spricker..grattis grattis älskade son..jag e så stolt över dig..duktiga unge
Så nu har jag skrutit färdigt..men ni vet..en stolt moder*L*
Nu ska jag trava runt lite på era bloggar för o se vad som e på gång..kram


Postat av: Ulla

Publicerad 2009-11-11 05:33:36

Jasså du gillar nyckelpigor...det gör jag med. Jag har t.om tatuerat in en på kroppen, på höger ankel sitter den och lyser upp i allt det grå så här på hösten/vintern.

Postat av: Zombiepuff på Bloggsemester

Publicerad 2009-11-11 06:07:04



Men... klart du är stolt ju!!

Jäs på du bara och skryt för fylla muggar

Det är sonen värd ju... Redaktör Sonen =)



När Elias var liten så sa han Nykkelipiippa om Nyckelpigor... Gulligt va?



Nu ska jag börja väcka lite ungar..

Ja en fyra stycken...



Ha en underbar dag min fina goa vän!!



Halit!

Postat av: Fibro-Mias hem

Publicerad 2009-11-11 10:49:34

Vad kul att du hittade till min lilla blogg och lycka till i tävlingen !!



Har kikat in lite på din blogg och vilka OTROLIGT fina bilder du har. Underbara !!

Kommer helt klart att besöka bloggen ofta:-)



Klart du ska vara stolt och skryt du så att porslinet trillar ur skåpen, det är han värd ;-)



Ha det gott!



Kraam Maria

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-11-11 11:45:10

å jag hurrar å grattar din duktige son!!!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-11-11 15:39:54

Tjena! Ditte tackar för pussen o jag för kramen!

Nytt o fint du fått i bloggen! Och härliga loppisfynd har du gjort igen! Hur får du plats med allt?!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Bibban

Publicerad 2009-11-11 16:29:27

Nu sträcker Tant Brun på sig åxå och blir mallig, du tillhör ju min aldeles egna blogfamilj, så då får man väl vara stolt ihop med dig. Grattis och stor eloge ( till min blogson);))

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-11-11 20:11:08

Sina ungar har man all rätt vara stolt över!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-11 21:09:01

Hejsan åhh här har det hänt grejer :)

Så fint du gjort .

Wow så kul ,förstår din stolthet !

Gratta från bloggare:)

Kram Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej