engelsson har fått en allvarlig glädjechock idag...

Publicerad 2009-11-30 18:53:31 i Allmänt,

ja så till den milda grad att jag lipat en rejäl skvätt..min underbara familj överraskade mig med en tidig julklapp nu ikväll..ja meningen var väl att den skulle ha gömts undan till julafton..men de tyckte jag varit så hängig o nere ett tag så att jag tydligen behövde muntras upp..hmm engelsson misstänker starkt att de inte kunde vänta..
så vad fick jag då..jooooo en sprillans ny kamera..precis en sådan jag önskat mig..med en massa pixlar o en bra närgräns o en zoom som tillåter engelsson o plocka ner pippina från träden..ja eller åtminstone krypa nära dem
Olympus SP-590 UZ Digital Camera
Herredumilde vad lycklig jag e..o tur var kanske att jag fick den nu så slapp jag lipa bort julaftonen..ja vad har man gjort för att förtjäna en sån familj..tack älskade alla ni..ni kan aldrig ana hur lycklig jag  skriver arme engelsson med tårarna droppande ner i tangentbordet..så nu slutar jag o fördjupar mig i den smått obegripliga instruktionsboken till kameran..för i morron e det engelsson som siktar mot skogen..med kameran i högsta hugg


Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-30 19:56:41

Du får inte GÖRA så!! Blir ju alldeles "snuvig" å dina vägnar!!

Men vilken underbar present och till helt rätt ägare i mina ögon.

Snyyyyt Fräääääs Sniff

Rätt att inte hålla på den för sakens skull och sen kan hon ju på detta sätt dokumentera HELA julen.



Annars blandar jag friskt örtthe och glögg och djupandning och ambrosiakaka men det hjälper sådär. Nej mera engelsson-kramar!! :))



Sitter ner och försöker....looooovar!!



Kram!!

Postat av: Puffelituffeltitröttelizombieli,

Publicerad 2009-11-30 20:50:52

UNDERBART UNDERBART UNDERBART!!



Är så lycklig för din skull finaste du!!



Vi får ju också nytta av den otroligt fina presenten.

Vi fick ju liksom också en present ju av din familj..Hihihi

Vi får ju se sen... uppleva och bli förstummade

över dom helt fantastiska bilderna som du tar med kameran...

*Så TACK Engelssons finaste familj för det :D*



Och du gumman! DU är värd det allra bästa!!



Du är Vacker,viktig och värdefull

Glöm aldrig det!!



Isot Lämpimät Halit!!

Postat av: Käre Sambon

Publicerad 2009-11-30 21:08:12

Du förtjänar kameran o en hel massa mer dessutom

Postat av: Janne Hood

Publicerad 2009-11-30 23:08:00

Hej där, du glada!

Åh, vilken go familj du har, känner med dig! Du som älskar bilder och redan gör små mästerverk, tänk när du lärt dig manualen - wow! Sonen här ska få en systemkamera är tänkt, han går media och som du, tar bilder nästan jämt. Du är härlig, jag förstår de inte kunde vänta! Stor kraaam, Hooden!!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-12-01 00:50:27

Den lär komma till användning!!!

Väntar med spänning på nya njutnings fulla bilder .

Kram Jenny som varit lite off.

Postat av: Cicki

Publicerad 2009-12-01 01:35:44

Grattis, grattis, grattis till dig och din underbara familj. Nu får vi njuta ännu mer av dina fina bilder. Kram

Postat av: Christa

Publicerad 2009-12-01 07:13:06

WOW WOW WOW grattis till den fina kameran, å vad vi kommer att få se fiiiiiiiiiina bilder fram över. Fadt det får vi ju nu med hihi. Förstår att du är glad! Kram

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-12-01 09:23:43

åååååh vad roligt!

:)

ser framemot att kolla på dina bilder med nya kameran.



Många kramar

Postat av: Speja

Publicerad 2009-12-01 12:35:36

Det var verkligen kul!!! Vilka foton vi kommer att få se nu, trodde inte att det kunde bli bättre. Grattis till klappen och din finfina familj!!

Kram på dig!

Postat av: Puff som gillar Engelsson

Publicerad 2009-12-01 13:14:22



Hörru... Har du rymt med kameran eller??



Ha en bra fortsättning på dagen....



Halit!

Postat av: Puff som gillar Engelsson

Publicerad 2009-12-01 13:15:38



Hörru... Har du rymt med kameran eller??



Ha en bra fortsättning på dagen....



Halit!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-12-01 19:54:32

Härligt då har du lite att pyssla med nu om du händelsevis skulle vara sysslolös innan jul... Ska erkänna att här har det med tjuvstartats med julklapp, fick vår nya stora fina platt TV idag så nu blir det TV-soffan!!

Postat av: Ulla

Publicerad 2009-12-01 19:57:43

Grattis till kameran! Jag kan tro att du blev överlycklig. Blev det någon fotopromenad idag?

Postat av: Puff som testar att kommentera

Publicerad 2009-12-02 07:14:23



Testing testing...

Postat av: pufffffff

Publicerad 2009-12-02 07:17:25

OM jag inte trycker på "Kom i håg mig"



Så kommer detta fram:



*Verifiera din kommentar



För att din kommentar skall registreras på det inlägg som du just kommenterade behöver du ange en kod. Skriv in de två orden på bilden nedan, avgränsade med mellanslag. Skriv in de siffror som läses upp för dig. Jag vill lyssna istället. Jag vill läsa istället.



Var god skriv in rätt värde.



Svårt att urskilja bokstäverna? siffrorna? Försök med en annan text.*

Postat av: Puff som klurade ut det ...Hö hö

Publicerad 2009-12-02 07:19:42

Alltså...



Man måste kryssa i "Kom i håg mig"

Annars så får man verifiera kommentaren..

Vilket inte lyckade igår hur jag än skrev i rätt ord...



Haliiit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej