Godkväll i vinterlandet..

Publicerad 2009-11-05 19:29:48 i Allmänt,

Ja jag har ju förstått genom att läsa bloggar att det snöar i en stor del av Sverige... Här i vår del av Blekinge så har vi inte fått några större mängder snö..faktiskt bara lite lite grann i går eftermiddag..o inget som blev liggande..
Däremot har vi haft ett envist regnande i flera dagar nu..ett fint mjukt duggregn som knappt märks..men allt e naturligtvis blött o i trädgården hänger det droppar från varje gren..vackert..
Men nån längre stund gick det inte att vara utomhus..fingrarna frös fast i kameran....*L*  Idag har inte engelsson tuffat fram i många knop inte...jag e så vidunderligt trött..begriper inte vad det e med mig..hela kroppen e som full av mjölksyra..får inget ur händer..orkar absolut ingenting..
Vi får hoppas morrondagen kommer med lite mer energi åt engelsson..för det e inte roligt att vara så här trött..  Ha en underbar kväll alla..kramar om


Postat av: Christa

Publicerad 2009-11-05 19:59:58

Tack Vännen! Ja jag är inte riktigt nöjd ännu men ja det får vara så nu ett tag! hoppas din dag har varit bra! SKA bråka med bloggen lite till hihi! Kram

Postat av: Zombiepuff

Publicerad 2009-11-05 21:03:51



Usch då... Låter inte kul med tröttheten.

Det 'är nog samma här...

Känner mig som en Zombie hela tiden..

Det finns någonting på Hälsokost som heter ChiSan

Den är attans bra ju så köp den.

Funkar den inte så får man pengarna tillbaka.

Jag har köpt massor under åren och ingen flaska har jag reklamerat...

Men blir piggare av den... mycket piggare, iaf jag.

Det skadar väl inte att pröva.



Ha en underbar fortsättning på din kväll gumman!!



och joo... bilderna!! Så attans fina som vanligt!!



Isot halit!!



Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-11-06 07:33:21

Vilken häftig bild den översta på droppen är!

Man ser ju en gren spegla sig i den!

Wow säger jag bara.



Ha det bra

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej