Onsdagen kom o gick...

Publicerad 2009-11-11 22:02:50 i Allmänt,

o lämnade inte så väldans mycket intryck...en lång lång dag har det varit..  Nu börjar i allafall engelsson längta rent hysteriskt efter en endaste solglimt..en timme sol o jag tror att mina livsandar skulle skutta av förtjusning..
Sånt här gediget gråväder e inte bra för människan..
Idag så tog vi en liiiten liten runda precis utanför samhället..ljuset fanns där bara en kort stund..sen blev det grått igen..men jag hann ta några bilder
Trattisar..vad glad jag blev
O nu tror jag att det e läge för engelsson o krypa till kojs..tröttheten sitter som hinna över ögonen..
Ha det gott alla..kram


Postat av: Ulla

Publicerad 2009-11-12 07:20:38

Du är inte ensam om att vilja, om bara för en kort stund, jaga bort det grå till förmån för en sol från en klarblå himmel. Vi håller tummarna att det snart dyker upp en sådan dag

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-12 07:27:55

Jag vet vad du menar...men här tittade solen in igår, blinkade litet med ena ögat åt Maria som satt vid dataskärmen, hon tittade förvånat upp, undrade vem som tänt ljuset, spratt till i glädjetarmen och var sedan tvungen att dra ner markisen lite för att se vad hon höll på med.

Sen iväg till doktorn.....med allt vad det innebar. Tack för din goa omtanke min raraste vän, du om någon vet ju vad jag pratar om när det gäller att ha ont. Nu är det ju tack och lov så att jag för tillfället mår utmärkt men de vill bland annat göra klart den andra sidan på mina fötter så att inget ska ligga och göra det mer ostabilt för fotleder, knän, rygg osv. Hon doktorn blev så glad när jag talade om att jag slutat med kampsport och börjat rida och gyma istället - DET fick jag absolut inte sluta med. :)



Sen blev jag så käääär i den översta av bilderna från igår....sitter fortfarande och väntar på att droppen ska trilla....snart.....snaaaaart....NU!! nähä...NU.....nähä....



KRAMAR!!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-11-12 07:38:10

Morning! Hoppas du fått sova gott!

Trots det eviga grå så fick du finfina foton!! Njuter!

Jag hade en bra dag igår..jippi! Solen tittade fram en stund och jag fick bråttom ut en sväng...

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Pia

Publicerad 2009-11-12 09:04:40

Hej!

Tack för din hälsning i min blogg!

Ja jag tror han var där,det känns bra och det stärkte mig!

Men jag blev så berörd av det du skrev,vilken jobbig sitts att du ej förstod din svärfar.....måste var svårt att släppa.....



Kram Pia

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-11-12 14:54:02

Ja var sjutton är solen?? Inte är den då här, här finns bara en liten solskenshistoria: ska träffa en borttappad väninna ikväll efter 25 år!!

Postat av: Christa

Publicerad 2009-11-12 16:23:11

Hhaha ja vi fyndar och mera har det blivit idag! NU har vi gjort 2 världens bra kap som ska fixas hihi! Här är det jul nu i vårt hus eller hur går den hihi! Ar allt väl??? Hali

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-11-12 19:06:07

Nej verkligen inte haha. Efter 3 dagars festande var man ganska så mör. Speciellt när jag började känna mig krasslig på lördagen, vaknade upp på söndag och hade 38,4 i feber =( men jag gick till jobbet ändå på måndagen...arbetsnarkoman som man är hahaHur var di helg? Kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-11-12 20:11:20

Så vackert såå!



Sussa du sött med bra samvete rare vän!!!

Postat av: Tussan

Publicerad 2009-11-12 22:29:15

Väldigt fina bilder.. saknar dej kram

Postat av: BloggsemestrandePuff undrar vart finaste Engelsson är?!

Publicerad 2009-11-13 08:42:54

Hoppas allting är bra med dig!!



Önskar dig och det dina en underbar helg!



Lämpimät Halit!!

Postat av: Pia

Publicerad 2009-11-13 09:25:26

Tittar in och önskar dig en mysig Fredag,kram

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-11-13 10:34:36

åååååååååååååh..trattisar...åååååååååååååååh..

vill ha!

mumsfillibaba

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-11-13 10:35:32

Glömde skriva att översta bilden är såååå läcker!

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-11-13 12:30:24

Mmm, så vackra foton! :-) Här var det nog hela fem minuters solsken i morse. Man måste kunna glädjas åt det lilla!? Hm... Men nog önskar mej sej åtminstone li-i-i-ite mer! <:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej