engelsson e supernojigt

Publicerad 2009-10-06 07:33:08 i Allmänt,

nervös idag..varför?? Jo jag ska till doktorn idag klockan nio..o e det något jag kan noja ihop över så e det ett läkarbesök..  O då har jag ändå världens gulligaste o snällaste läkare..hon e verkligen guld värd.  Men jag har en förmåga o tappa både tal- o tankeförmåga när jag sitter där..allt jag skulle fråga om e putsväck o engelsson e alldeles blank i tanken..  Hemmskt..pinsamt ..jobbigt..  Men jag måste dit o  o prata igenom min medicinering o få nya recept utskrivna..o sen undrar ju engelsson stillsamt var  min remiss till ortopeden e  o snurrar..diskbråck numro tre e konstaterad men remissen har jag inte sett röken av..
Så nu sitter jag här o försöker formulera en tankekedja på saker o ting som jag behöver ta upp idag...nåväl önska mig lycka till..för det kommer o behövas..o ha en bra dag allihop o må höstsolen lysa över er..kram


Postat av: Maria

Publicerad 2009-10-06 08:02:33

Håller alla tummar och tår - även om det får mig att sluta jobba och gå som en anka. :)



Lycka till!!

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-10-06 09:38:18

Jag förstår din noja.

Det är ju så jobbigt med läkarbesök..huga.

Dock nödvändigt.



Hoppas allt gått bra idag.

kram

Postat av: Ragnvi på jobbet...

Publicerad 2009-10-06 10:33:59

Hoppas allt gick bra! Kanske du skrev ner några frågor...minneslapp? Jag är urdålig på det...

Vilken fin vän du hade som sällskap i skogen!!

Tack för dina rara ord hos mig!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2009-10-06 11:39:53

Ta med dig någon du litar på!Tänk på att 2 par öron hör bättre....



Kram på dig!

Postat av: Cicki

Publicerad 2009-10-06 14:05:34

Hoppas allt har gått bra och att du fått svar på dina frågor.

Postat av: Fingerfärdig

Publicerad 2009-10-06 18:01:41

Jag gillar dina fiffiga fotocolage. Tack för din kommentar hos mig.

Postat av: Totte

Publicerad 2009-10-06 18:25:59

nejdå det är ingen fara. Fick bara en konstig overklig känsla en sekund på jobbet. Men det va ingen större fara.. ;D

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-10-06 19:03:33

Känner inte ett dugg igen mig.. känns som vi ror samma båt du o jag!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej