Hej alla...

Publicerad 2009-10-09 14:16:03 i Allmänt,

engelsson ber om ursäkt för uteblivna visiter på era sidor..jag har inte orkat varken o blogga själv eller promenera över till er för o   tacka er för era fina kommentarer o ert stöd här hos mig..ännu mindre hålla koll på vad som händer hos er..  Jag har varit helt som klubbad mentalt o inte orkat nånting..  Det händer inte ofta att jag blir så här tillintetgjord men då o då blir hela tillvaron för mycket o en händelse blir den tuva som välter engelssons mentala lass..
Så nu tar engelsson en liten bloggpaus över fredagen o lördagen...o bara försöker komma på rätt köl igen..vi ses
på söndag igen mina goa vänner..kramar om
pssst engelssons valhänta första försök i photoshop.


Postat av: Puff som önskar en skön bloggpaus till finaste goaste Engelsson.

Publicerad 2009-10-09 16:25:22



Ha en underbar Helg!



Sköt om dig!



Isot isot halit!!

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-10-09 18:57:34

Du..man behöver inte kommentera jämt och ständigt.

Ta den tid du behöver för att komma igen.

Huvudsaken är att du mår bra.

Kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-10-09 21:40:38

Kramar från Stockholm. Man kan som sagt inte alltid vara på topp.

Ibland måste man bryta ihop för att kunna komma igen..

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-10 09:07:00

Hej vännen min!! Hoppas att du kommer på rätt köl igen... Du kommer vara saknad kan jag meddela! Stooora kramar från Linda i Norrping!

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-10-11 08:50:11

ja ibland behöver man en paus för att återhämta sig!



Jag hoppas du snart mår bättre igen..kram på dig

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-10-11 08:54:56

hoppas du hittat tillbaka dig själv i helgen, tittar bara till dig lite... Kramis

Postat av: Annica

Publicerad 2009-10-11 19:55:51

Känner så väl igen mig. Och det är bara för en själv och alla andra att acceptera. Så är livet. Ibland når man botten och då måste det få ta sin tid att komma upp igen.

Jag hoppas att du snart hamnar med näsan ovanför vattenytan igen.

KRAM!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej