Idag så regnar det o blåser

Publicerad 2009-10-01 09:49:12 i Allmänt,

o engelsson kurar i sitt soffhörn o blänger på vädret...Det blir nog ingen fotorunda idag..de fina vackra dagarna krymper ju i antal oroväckande fort..snart står kung Bore o knackar på. Vintern kommer med kyla o isiga vindar o engelsson kommer att ha iskalla fingrar  o klirrande isbitar till tår o ståta med en ständigt blåfrusen näsa.. Hur mycket jag än byltar på mig om vintrarna så fryser jag jämt..det där med att "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" e kvalificerat skitsnack om ni frågar engelsson..
Ja jag e på muttermorrhumör idag..jag avskyr kyla o regn o rusk..jag vill ha en torrrrr, vacker, varrrrm höst..
Lite vackra höstbilder som tröst...neee nu får jag masa mig upp o ruska av mig det dåliga humöret... Ha en bra dag mina vänner o låt inte missmodet råda...kram


Postat av: Christa

Publicerad 2009-10-01 09:56:53

Hej! Ja full fart! Pyssel hit o pyssel dit, äntligen fick jag upp etiketterna! Eller hur!! orkar inte med dessa uppmaningar! Förut tyckte jag det var kul men nu är det bara jobbigt! Jasså så du ska bara ta det lugnt?? HHAHA toinen saa siivota ja juosta hihih! No ei se mitään! Ta det lungt du så ska jag fortsätta här! Ha det gott Halit/KRAM

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-10-01 10:31:28

Verkligen vackra bilder.

Jättefina bilder!



Jag tycker inte så illa om hösten.

Det är värre med vinter, kallt, snö och ishalka och kanske snö som ska skottas.

blä..

Fast fina bilder blir det även på vintern.

;)



ha det bra

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-10-01 13:02:09

Säger ungefär som du när det gäller kyla och ruggigt höstväder. Borde vara förbjudet!?! >:-]



Just nu väntar jag på sotarens årliga besök - han ska snygga till våra skorstenar invändigt, och sen kan vi elda som bara den i våra kaminer hela långa vintern. Det är VÄRME det! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej