engelsson e så glad ikväll

Publicerad 2009-09-26 23:21:37 i Allmänt,

för jag har min andra tonåring här hemma idag..ja hela långa kvällen har jag fått ha henne här..hon huserar nuförtiden mest hos pojkvännen..hmm undrar just hur detta gick till egentligen funderar engelsson o kommer fram till att det skett på det slugaste tänkbara vis..i etapper har hon sakta men säkert flyttat sig själv o sina tillhörigheter till andra änden av samhället..lömska unge hon har totalt lurat mig ju...hmmm nåja hon e ju inte längre bort än att jag kan tvångsförflytta hem henne igen..så akta dig skitunge
Just nu så sitter yngsta ättelägget o käre sambon o fnissar åt Mel Gibson o Danny Glover i Dödligt vapen numro 4 medan rymlingsdottern med pojkvän sitter i köket med sina laptops..o engelsson sitter o klipper med ögonen o e såååå trött...sov ju inget i natt..suck..
Tror sambon får sova på soffan inatt igen..
Tror inte jag klarar en natt till utan sömn..ICKE..


Postat av: bettan

Publicerad 2009-09-27 10:01:19

ja du våra sota barn är smarta

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-09-27 12:29:20

Jag har med njutit av att haft alla barn o barnbarn hemma lite till o från i helgen. Idalinn med nyetablerad pojkvän som verkade jättegullig, men nu har hon dragit upp till Stockholm igen. Tomt efter en vecka hemma. Men redan nästnästa helg ska jag o Susanne upp till henne tors-sön!!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-28 09:42:06

He he he....känner igen mig själv liiite i nämnd flytt. Lättare att hantera än att slå på stora trumman och basunera till kära mor att nu minsann är det dags. Lite lätt föräldrapsykologi men inte så himla uppskattat när det upptäcks. ;)

Vilken tur att du fick lugn och ro tillslut. Annars kan jag rekommendera öronproppar och tamponger. Proppar till dig, tamponger till sambons näsa....eventuellt bromsar han i ren skräck för att vakna med dem. Min sov i alla fall MYCKET lätt första natten som hotet kom. :))



KRAAAAM!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej