engelsson har jobbat i

Publicerad 2009-09-20 22:07:14 i Allmänt,

i sin älskade trädgård i dag..rensat i sålådorna o rivit upp ärt-o bönrankor o trasslat ut en rediger härva bland jordgubbs o smultronrankorna..flera stora sopsäckar med trädgårdsavfall  blev det till slut..  Sen blev det ju såklart lite tid till vila o kaffesörplande oxå..
En riktigt varm o härlig söndag har det varit..hela kollektivet har suttit ute o njutit av det vackra höstvädret..kära kusin har dock ont i halsen men har kommit ner i alla falla o suttit med..   Tacos ordnade äldsta dotter med viss hjälp av tonåringarna o hemskedisken föll på engelssons lott.. Men nu känns det bra o sitta o summera dagen o kika på den fenomenale Hercule Poirot på tv4 plus


Postat av: Puff

Publicerad 2009-09-21 06:02:46

God Morgon Finaste du!!



Bilden på ekan är ju bara så så fin!!

Ska försöka vakna lite innan jag ska försöka få upp 4 ungar som bara vill sova... =)



Ha en underbar dag min goa fina vän!



Halit!!

Postat av: Pia

Publicerad 2009-09-21 08:29:59

Tittar in njuter av bilden på Ekan och önskar en fin måndag,kram Pia

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-09-21 08:33:10

Ja ni hade fint väder..det hade inte vi, men Poirot kollade vi på och tänka sig just det avsnittet hade jag inte sett.

Ha en fin dag..kramen

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-09-21 09:35:09

Hejsan!



Ja, det var en fin helg som var - men något trädgårdsarbete blev det sinte för min del, utan mest att se köket från insidan... Men det gick framåt en hel del med vårt renoveringsprojekt, så jag är så nöjd så! :-)



Men någon tv orkade jag inte titta på i gårkväll - hade jag satt mej i soffan hade jag garanterat snart legat ner, och antagligen även sovit några minuter senare! <:-)



Ha en fin dag!! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej