engelsson har landat

Publicerad 2009-09-01 17:03:44 i Allmänt,

i Gällivare via Arlanda o Kramfors*S*  Kramfors fick vi bara en glimt av men Arlanda hann vi verkligen tröttna på under åtta långa timmar som vi fick tillbringa där..  Vi har verkligen "gjort" Arlanda*S* travat runt runt i timmar gått ut o suttit ute med jämna mellanrum o fikat o ätit o fikat o ätit..o däremellan så har vi nog blankpolerat varendaeviga bänk som Arlanda kan uppbringa med våra bakdelar..
Sen har ju engelsson naturligtvis fotat en massa, trodde någon annat, 400 bilder tror jag det blev..
O något jag verkligen fastnade vi var en rad av ljusgångar inspirerade av norrskenet..jag blev saligt lycklig av att vandra runt där..

Snacka om ljus o glädje..nästa gång ni har en tung dag..ta er till Arlanda..detta e ljusterapi på hög nivå
Så  mina vänner..nu har jag rapporterat in..idag var vi på Dundret ett fjäll o fotade..en häftig känsla att vara ovan trädgränsen..ska göra ett inlägg om det så fort jag hinner..ha det bara bäst alla o om jag inte hinner runt till er alla så kram på er i allafall


Postat av: ingrid

Publicerad 2009-09-01 17:23:26

Vilka häftiga ljuskorridorer, nästan så de var värt väntan på Arlanda eller?! Härligt väder ute idag men får njuta av det en annan gång. Ha det fortsatt bra!

Postat av: Speja

Publicerad 2009-09-01 18:44:26

Kul idé! Tack för att du delade med dig av korridorsupplevelsen!

Postat av: Hannele på Hisingen

Publicerad 2009-09-01 18:44:40

Vackert.

Postat av: Katta

Publicerad 2009-09-01 19:01:17

Första gången jag gick i den tunneln hade de ljudeffekter oxå. Ljudet av kyrkklockor och rinnande vatten. Det var när jag skulle hämta upp min hund Candy på Arlanda i januari. När jag har varit där senare med Älsklingen eller hämtat upp andra hundar har de tunnlarna varit tysta vilket är lite tråkigt tycker jag för ljuden gjorde sitt och hjälpte en att få upp stämningen när man gick i de korridorerna.



sv:Oj, ja det vore underbart. Hoppas att du har det trevligt på resan. Kram kram

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-09-01 20:00:20

Nog för att jagt varit en del på Arlanda men dom vackra gångarna har jag totalt missat, men dom kanske är på inrikes..kramen

Postat av: christina

Publicerad 2009-09-01 21:29:15

Halloj , ah jobigt ned så lång väntetid men det kanske ändå är värt det . Ha det då fint Kramisar /STINA

Postat av: Lasse

Publicerad 2009-09-01 21:32:31

Ha en underbart trevlig semester,,,,,

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-09-01 22:35:49

Å vilka häftiga färger, där i korridorerna...urtjusigt...:) Kram

Postat av: Maria/kattloppan

Publicerad 2009-09-01 23:33:05

SV: Va roligt att ni gillar den kände att det nog skulle bli för mastigt att skriva allt på en gång. Ska försöka hinna med att göra klart det i morgon så ni får höra vilka mer galenskaper hon hittade på.

Postat av: Pia

Publicerad 2009-09-02 08:44:41

Wow vilka coola färger!

Hoppas allt är bra med dig och att ni njuter av resan!



Kram Pia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej