Fredag mina vänner...

Publicerad 2009-09-25 09:24:13 i Allmänt,

veckan går mot sitt slut...              Idag e engelsson barnbarnsvakt..till en otroligt pipig o gnällig dotterson som e  missnöjd med livet i allmänhet   o sin mummi i synnerhet.. Inget man gör e bra så nu har jag rymt för en stund så får han sitta o pipa för sig själv ett tag..  Jag måste vila öronen..  Undrar om det e nån flunssa på gång för riktigt så här gnällig brukar han inte vara..
er alla i alla fall..må ni ha en trevlig o pip-fri fredag...


Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-09-25 09:44:02

Har sett till att få en pipfri dag, tagit komp. I och med jag har 25% sjukbidrag får jag ju inte lägga på mig en massa utan kvitta bort så fort det går. Detta jobbiga är på förskolan när ett barn haren dålig dag får den oftast med sig fler.. Skrattade åt Moltas en gång när han var sån, satt där o kinkade o jag sa han måste tala om vad det är o vad han vill..-Men farmor;Jag vill INGENTINGEN!! sa han då bestämt så jag svarade att då får du rent av sitta där o göra ingentingen då!

Postat av: Ingrid igen

Publicerad 2009-09-25 10:13:31

Ha, ha gullungar! T.o.m jag har tagit till det uttrycket ibland när allt varit besvärligt.. Jag har den äran få hit en Molt med familj ikväll, men har ide´torka vad jag ska bjuda på.. Idalinn, dottern åker tillbaka till stockholm imorgon o ville träffa dem lite extra. En vecka går fort och har bara haft "delad vårdnad" om henne... med en dator (hemtenta) o en pojkvän i stan (4 mil härifrån)

Postat av: Puff som önskar Engelsson en underbar helg också.

Publicerad 2009-09-25 11:34:42

Tack gumman!



Ja i helgen skulle jag gärna vara utan ungarna pipighet..

Det vore ju skönt att vila öronen för en gångs skull.

Hoppas det lugnar sig hos er också =)



Isot halit!

Postat av: Jack

Publicerad 2009-09-25 13:48:00

Härlig blogg ;)

Händer idag :D?

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-09-25 20:43:49

Det är inte så roligt att ha med kinkiga barn att göra med...

(vilken konstig mening?!)

Ja, kanske det är någon flunsa på G.

Hoppas att gnälligheten gick över så dina öron mår bättre nu.

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej