Fredag

Publicerad 2009-09-18 08:55:53 i Allmänt,

er alla kära bloggvänner..aldrig trodde jag att jag skulle finna en sån mängd underbara  människor när jag började mina första trevande försök att skriva blogg..  Jag minns hur jag satt o petade ner tangenterna o undrade vad i hela fridens dar jag hade o skriva om o vem som skulle vilja läsa det??
Ja väldigt osäkert o  vacklande var engelssons bloggdebut..jag minns att bloggen nog stod helt still i en hel vecka där direkt i början medan jag missnöjt blängde på den o undrade vad jag skulle med den till..det var snubblande nära att jag raderat bort eländet..ja för så kändes det precis i början.. Idag konstaterade jag till min oerhörda förvåning att jag postat över 250 inlägg!!! Vem hade trott det..inte jag i alla fall
Men inte en sekund ångrar jag att jag stod ut o vågade mig ut i bloggvärlden..för jag känner bara lycka över min blogg idag..o det beror på er kära bloggisar..
Därför skänker jag er alla en kram samt ett stoort fång rosor....bilderna har jag tagit o sen lekt i ett fotoprogram o jag måtte drabbats av nån form av rosfeber..eller så var det helt enkelt så kul..men många rosor blev det.


Postat av: smultron

Publicerad 2009-09-18 08:59:51

Vilka vackra rosor! Och vilket fint inlägg att läsa såhär på fredagsmorgonen :)

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-09-18 09:07:19

Inte ofta man får rosor så direkt på morgonen ;)

Här har varit frost ett par morgonar nu... Ska nu upp o äta frukost efter en lugn sovorgon

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-18 09:23:15

Dagens rosor går även åter till dig kära vän som förgyller våra dagar tillbaka med underbara bilder, härliga inlägg och humoristiska och värmande små tillrop i brevkorgen. Glad att du inte slutade....då hade vi ju aldrig lärt känna varandra.

Tack också för att jag i tillplattat format fick uppta delar av din gårdag. Idag är det i alla fall liiite bättre. :)

Trevlig fredag till dig!

Många kramar!!

Postat av: Puff som gillar Engelsson

Publicerad 2009-09-18 09:32:18

Det var väl tur att du fortsatte att skriva.

Fatta vad vi alla skulle ha gått miste om då..

Dig och dina otroligt vackra bilder!!

Tack gumman!!



Isot Halit!!

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-09-18 09:53:52

Jag är så glad över att du fortsätter att blogga för dina inlägg är både vackra och läsvärda.

MYCKET fina rosbilder du ordnat.



Skickar dig en stor varm kram

/A

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-18 09:54:14

Fniss

Upprepa efter mig...hon ÄR stabil, hon ÄR stabil, hon ÄR stabil!! :)))

Känns det bättre om jag säger att jag kommer använda spade?? Gräv, gräv, gräv, skotta, skotta, skotta, gräv, gräv...??

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-18 10:00:46

Då ökar vi svårighetsgraden....nu när du upprepat detta en stund så säger jag - håll i dig nu....



Kanske skulle skaffa pool!?! En 1025 meters... S*



Gräv gräv gräv.....

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-09-18 10:01:10

Jamen vem kan få nog av rosor?



Ha en underbar fredag!

Kramar Pernilla

Postat av: Christa

Publicerad 2009-09-18 10:44:34

Hej voi kiitos rakas ystävä! Kyllä äiti voi paremmin nytten! Och tack för den underbara rosen du skickade på mailen. Det värmde så ska jag säga. Ja du i ditt inlägg som du skrivit!! Visst är det underbart att få träffa så många underbara människor här igenom bloggen! Så underbart. ha en fin helg kram

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-09-18 10:53:57

Hejsan!



Ja, vad är det för snack om att det är asocialt och avskärmande från omvärlden att sitta ensam hemma vid datorn och uggla hela dagarna!? ;-)



Fast lagom är väl bäst, förstås. Som ditt bloggande, typ! :-) Alltid lika trevligt att kika in här!!



Så fina rosor du bjuder på idag!!! :-)

Postat av: Bibban

Publicerad 2009-09-18 18:14:59

Om man måste ha feber för att göra så vackra bilder då vill jag åxå ha feber...jag är så glad att du bloggar...kram på dig

Bibban

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-09-18 18:42:35

Är nog tur att du bloggar för du sätter ju in så fina bilder från skogen...å där har ju jag oxå fått se hur du fotar...kul...:) Å så klart alla andra vackra bilder som dessa rosor...kramen

Postat av: Sök och du skall finna

Publicerad 2009-09-18 18:46:01

Precis så tycker jag att bloggen ska kännas - nåt som gör en glad.

Det ska inte vara nåt tvång.

Om det börjar kännas så, så får det bli en paus - det brukar hjälpa.



Trevlig Helg!

Postat av: Cicki

Publicerad 2009-09-18 23:53:37

Så är det fredagnatt, nästan lördag, när jag läser ditt inlägg. Men bloggrosor håller sig fräscha länge.



Lite så där kände även jag när jag började blogga. Jag hade varit lite antiblogg tidigare men fick ett ryck ändå att börja. Snart firar min blogg två år.



Tänk så bra att du fortsatte så vi får njuta av alla dina vackra bilder. Jag njuter varje gång jag får titta på dina foton....:-)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej