Hästrapport

Publicerad 2009-09-03 11:00:54 i Allmänt,

Hästlastningen gick utan problem..hon travade så snällt in med sitt föl Helge i hasorna..  Nu får vi hoppas hon kryar på sig fort..  Sedan har vi suttit vid en liten skogsväg o lyssnat på radio Gellivare..med stor spänning vill jag lova eftersom en av mina allra käraste bloggvänner medverkar där varje torsdag..o nu hade jag möjlighet att lyssna.. O kära Sirpa det var jättefint..du e en ordkonstnär av guds nåde min vän..kram, kram


Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-09-03 11:25:41

Stackars lilla hästmamman...:(



Ang "stygn" så tar vi det ordentligt när du kommer hem...:)

Kram

Postat av: LapinPimu

Publicerad 2009-09-03 11:35:09

Fina goa underbara Engelsson..TACK!!



Ja det kändes extraspeciellt idag..

när jag visste att du lyssnade ju =)



Sköt om dig finaste du!!



Halit

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-09-03 11:44:38

Hejsan!



En sjuk häst? Hoppas det inte är något allvarligt utan att hon och fölet snart får åka hem igen!?



Vilken söt älghistoria du lämnade hos mej! :-) Då när vi gick den där rundan i gårkväll var det faktiskt ett rådjur som sprang över vägen 15-20 meter framför oss, och jag hann inte heller med kan jag ju erkänna! Vad paff man måste bli, förresten, när en älg dyker upp så-å-å nära! Stor naturupplevelse, bokstavligen talat. :-)

Postat av: Speja

Publicerad 2009-09-03 14:20:53

Stackars häst! Skönt att lastningen gick bra i alla fall.



Ha det få fint!!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-09-03 17:55:19

Ser ut att vara en lååång väg att gå! Ha det gott här har det varit dagsregn

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-03 18:53:11

Hahhahahah jag blev nyfiken på Sirpa som var en blogg vän och skrollar ner ,,lite för fort...!

Världsnaturfonden har reklam på din sida och min första tanke var -APA????

Hahhhaa såg sedan att det var reklam bild :)))))

Du brukar ju alltid lägga in massor bilder så jag trodde liksom det tillhörde :))

Vilken klok apa om den är ordkonstnär :)))))

Kram Jenny som snurrar till det :)

Postat av: Maria/kattloppan

Publicerad 2009-09-03 21:22:47

men vad har hänt ???? hoppas det ordnar sig...

3e delen klar men det blir en 4e del imorgon för hon har gjort mer knäppa saker bara för några år sedan som jag bestämde mig för att ta med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej