Hej i kvällen....

Publicerad 2010-03-23 22:59:40 i Allmänt,

hälsar engelsson från  soffhörnet..  Hur mår ni alla..engelsson mår lite bättre..  Ute har det varit soligt idag..visserligen en envis blåst som ruskat runt i resterna av vintern...men soligt o med en aning av vår..
Vi har varit ute o farit idag engelsson o käre sambon..en liten loppisrunda hann vi med ..med lite trevligt resultat.. Jag hittade en underbar liten fåtölj..som jag tänker rusta upp..klä om i nåt fint tyg..
Hoppas ni alla sluppit förkylningar o elände..här har flunssan haft rundgång i huset..ingen har sluppit undan..vi har delat bacillerna i sann kollektiv anda.
Snart e det påsk mina vänner..det ska bli mysigt..engelsson har tjyvstartat med lite pynt o en kruka på utetrappan med påskliljor..  Jag tycker om påsken..det e liksom en startpunkt för våren..
I morron ska jag nog damma av min kära kamera o ta lite bilder..det börjar klia i fingrarna..


Postat av: Cicki

Publicerad 2010-03-24 01:39:10

Härligt att det går åt rätt håll. Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-25 06:15:31

Ja snart är det Påsk..I Like to!!



Har klarat mig från förkylning..än såå länge! Ha en bra dag, kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2010-03-26 10:00:37

Trevligt att se dig igen!! Jag har allt fått min beskärda del av förkylningar, haft en hemsk hosta som ännu inte är helt över säkert inne på sjätte vecka....

Annars njuter jag nu av VÅREN!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-03-30 12:58:22

Helloj JAaaa visst är det underbart ute nu !

Äntligen dax bege sig ut i trädgården påta lite ...

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-31 12:15:15

Skönt att höra att det börjar klia i fotofingrarna! Då går det åt rätt håll! Påsk är härligt tycker jag. Då är det vår snart. På riktigt!

Kram!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-04-01 15:18:38

Glad Påsk på dig! Låter spännande med er flytt! Hoppas allt är OK?

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2010-04-13 08:22:06

Du har så rätt i att det börjar klia i fingrarna...ÄNTLIGEN!

Ut o njut säger solen,men fönstren ropar på rengöring!!!Allt ska liksom göras NU...

Allt gott till dig från mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej