engelsson e tebax efter datakaos

Publicerad 2010-10-31 22:03:29 i Allmänt,

Hej alla...så nu e jag här igen..har varit tvingad till en ofrivillig bloggpaus då usb-portarna på min kära laptop helt slutat fungera.. Käre underbare sambon har lånat mig sin men på den hade jag ju inga bilder o inte mitt bildprogram ja inget som e vanemänniska som jag behöver för o funka..  Nu har jag ändå laddat ner lite bilder från kattinvasionen vi hade häromveckan på sambons dator o lyckats på nåt sätt o få ihop det så ni ska få se de små rackarna....
Detta e den gråe...som skulle till Tornedalen till sambons systerson med sambo o heter...Samba Pa ti---
Sen var det ju två vita...den större av dem skulle ju till Kramfors o den lille till sambons andra systerson i Gällivare...den stora heter Europa o den lille Havanna moon..ja precis de e döpta efter Santana-låtar alla tre
Meeeeeeennn..vilken var nu vilken??????
Sambons bilder
Ja underbara var det..o vimlade gjorde de..o helt betagna var vi..o nog fälldes det en o annan tår när  de for sin väg...
O hösten e nu här för o stanna..det e dock inte nämnvärt kallt utan riktigt fint o milt väder...
Nu har ungarna höstlov o så även engelsson..o ska fira detta med o ta sovmorgon i morronbitti..underbart skönt
O nu ska jag sjunka ner i mitt soffhörn o se klart Miss Marple..en perfekt söndagkväll minsann..ha det gott alla..


Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2010-10-31 23:39:46

Det var på tiden att få ett lvstecken från Engelsson..

Var på väg att efterlysa damen!



Sååå söööta kissemissar!!

Speciellt den vita,för den påminde mycket om vår Pelle som var helt fantastisk!



Hoppas du får ordning på datorn så du kan uppdatera om hur livet ser ut hos dig och de dina!



Nattinatti//Kram

Postat av: Cicki

Publicerad 2010-11-01 00:37:07

Vilka sötnosar. Den där vita med de blå ögonen är ju helt bedårande.....:-)



Jag förstår precis hur du haft det. När min dator krånglade för ett tag sedan så hade jag ju tillgång både till den bärbara och sambons dator men det var ju inte alls samma sak som att sitta vid sin egen. Vi är nog väldigt mycket vanemänniskor.....:-)

Postat av: elin amour [en störd jävel]

Publicerad 2010-11-01 00:41:39

Vad fin blogg du har :)

Postat av: Aprilsus

Publicerad 2010-11-01 10:48:05

Kul att du är tillbaka! Hade så smått börjat undra vart du tog vägen?



Jag vill också ha min egen dator när jag ska blogga, annars låter jag helst bli. Just nu är det lilltjejens dator som krånglar i vårat hushåll och då lägger hon beslag på min dator i tid och otid. Nu ska vi strax åka till Jönköping och lämna in hennes laptop, det är ett par månader kvar på garantin, tack och lov.



Skönt med sovmorgon! Önskar dig en toppen måndag!



Kramis!

Postat av: Cina

Publicerad 2010-11-01 12:29:50

Datorstrul är tröttsamt! Har fått lämna ifrån mig min bärbara och så ska man samsas med barnen om den stationära! Lyxproblem förvisso men ändå en källa till förtret.

Vilka söta katter!

Kram!

Postat av: ejmis.blogg.se

Publicerad 2010-11-01 12:47:50

Vilka vackra kissar. Vad är det för ras?

Postat av: Ingrid

Publicerad 2010-11-01 14:50:21

Såg ut ungefär som är då med katter överallt

Postat av: Boman

Publicerad 2010-11-02 05:38:32

Vilka ljuvliga varelser!

Här blir det frivillig paus snart. Flyttbilen går imorgon. Tittar in när tillfälle ges.

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2010-11-02 17:02:24

Man blir ju bara så lycklig när man får ynnesten att äga en katt!



Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej