Jag lever.....o mår rätt ok...

Publicerad 2010-10-09 18:48:36 i Allmänt,

har haft en ordentlig känning av mitt diskbråck o inte orkat sitta vid datorn så långa stunder..
Vi har haft en underbar höstdag här idag..varm sol o brinnande höstfärger..en kopp kaffe i trädgården o tvätt som fladdrar från strecket..
Jättehärligt....i morgon om vädret tillåter så ska vi försöka oss på lite trattkantarelljakt i skogen..
Har lite bilder som jag tänkte lägga upp så fort jag orkar..
Nu ska jag kika på en film jag köpt..damernas detektivbyrå..lycka lycka..o orkar jag så tittar jag nog även på Flyga drake..nån av er som sett den..
Ha en bra lördagskväll..kram kram


Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2010-10-09 19:22:25

Började så smått fundera över vart Engelssonskan tagit vägen...

Låter ju inget vidare med ryggeländet!

Så du är ursäktad att du varit tyst!



Flyga Drake har jag läst,men inte sett filmen. Underbar bok!

Dektektivböckerna, läst någon, men gillade inte de så vidare..



Ha en skön lördagskväll//Kram

Postat av: Christa

Publicerad 2010-10-10 09:12:59

Hej vännen! Å lider med dig. Diskbråck är inte kul. Hoppas att det ger sig. Vila nu och ta datan sen när du orkar och kan. Kram

Postat av: Aprilsus

Publicerad 2010-10-10 13:01:18

Vilket elände! Man kan ju inte göra mer än vad man orkar och ibland får något stå åtsidan. Går själv på halvfart, så jag förstår dig.



Önskar dig bättring med ryggen och en fin söndag.



Kramis!

Postat av: Cicki

Publicerad 2010-10-10 18:30:28

Damernas detektivbyrå är jättekul. Jag älskar de filmerna. Jag har både läst boken och sett filmen Flyga drake. Den är underbar och jag tycker filmen håller måttet och är inte alldeles för långt från bokens anda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej