God eftermiddag på er..ja snart kväller ju..

Publicerad 2010-09-30 16:17:18 i Allmänt,

o engelsson har kraschlandat i soffhörnet..  Har varit till min underbara husläkare o förlängt mitt sjukintyg idag..härligare människa finns inte..  Hon e den mest engagerade läkare jag haft..en polsk tjej som gör sin AT-tjänst här på vår lilla läkarstation..  Ja engelsson har haft tur som hittat till henne..en bra läkarkontakt e så fruktansvärt viktig när man har en sån värkproblematik som min..man orkar defenitivt inte bli ifrågasatt av oengagerade läkare eller behöva träffa nya läkare om o om igen.. Ja allt gick bra --hon var så glad över FK beslut o det kan jag verkligen förstå--för läkarna blir ju lika ifrågasatta idag som vi långtidssjuka--
Nu ska jag alldeles strax kravla mig opp härifrån o hjälpa sambon o göra pitepalt..denna gudaföda.. Visserligen  kommer hela familjen ligga utslagen i den obligatoriska paltkoman sen..men det e det värt..


Postat av: Tussan

Publicerad 2010-09-30 18:15:17

Jag håller tummarna för dej syster min.. TUMMEN UPP.. kram

Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2010-09-30 18:33:56

Hoppas du får behålla henne som läkare!



Paltkoma även här, fast utan palt...

Postat av: Sirpa

Publicerad 2010-09-30 19:54:28

Grattis! Vad härligt att du har en bra läkare som fattar! Det ÄR jätte viktigt! Jag är så glad för din skull!....Pitepalt? Är jag från skoge för jag vet inte vad det är? :)

Har en fin kväll!

Kram Sirpa

Postat av: Christa

Publicerad 2010-09-30 20:15:08

Tack söta. Kortit on minun ei meidän hihi. Ja vi sliter så mycket och det känns bra att det rullar på. OCH nu blev det ännu mera jobb vilket innebär att jag måste bli klart med lägenheten. Hoppas du haft en fin dag vännen kram

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-10-01 12:03:08

Tittar in här hos dig och önskar en SKÖN HELG!

Kram Åsa.

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-10-01 12:50:38

Håller tummarna! å hoppas du får ha henne som läkare!!!

Postat av: Helena

Publicerad 2010-10-02 17:11:12

Hittade hit via Annicas blogg.

Vilka fina bilder....du är en duktig fotograf.=)

Jag har själv en kronisk sjukdom så jag vet hur viktigt det är med en bra läkarkontakt.

Ha en fin kväll!

Kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2010-10-03 21:37:23

Har nyss bytt läkare, verkar bra -men än så länge bara i förebyggande syfte har inte behövt gå dit när jag varit sjuk (mer än vanligt fniss)

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-10-06 07:56:33

Bra o duktiga o goa läkare växer minnsan inte på trän! Hittar man en så får man lov att blåhålla dom! Jag har också en go doktor! Betyder mycket!

Hoppas paltkoman var skön!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Sirpa

Publicerad 2010-10-07 17:49:50

Hej!

Hoppas du har haft det bra! Önskar dig en fin torsdagkväll!

Kram Sirpa

Ps Jag har en liten utlottning hos mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej