Nästan natt....

Publicerad 2011-04-05 23:25:50 i Allmänt,

hade det hunnit bli innan engelsson någotsånär fått nästippen ovan tillvaron idag..   Jag fick nog en traska ini väggen-light efter FK-mötet igår..
Ja det e inte mycket med en egentligen..det e nog visst o sant..  Sånt här stressar upp mig så otroligt..smärtorna skenar iväg o hela kroppen e som spaghetti..
Ja huua..men nu e jag tebax på banan igen..
O snart e  det påsk..engelssons favorithelg alla kategorier.. Nu ska alla påskägg rotas fram o fyllas med överarraskningar..påskpynt ska upp o små arrangemang med påskliljor o mossa ska göras..underbart ..  Påsk betyder vår..o det tycker jag om..  Idag har det visserligen småduggat hela dagen..men jag hoppas på sol o värme imorgon..   Jag vill ut o peta i mina odlingslådor o se hur varm jorden e..om man kanske snart kan leta fram sättlöken..   Mina små tomatplantor växer med rasande fart..
Nu ska jag leta mig fram till sängen..o sova hoppas jag..sov sött alla.kram


Kommentera inlägget här
Publiceras ej