Gooomorron..engelsson känner sig..

Publicerad 2011-08-23 12:06:00 i Allmänt,

kvittrigt glad idag.. Solen skiner o jag har inte speciellt ont..bara den vanliga stelheten i lederna som jag ju kommer att få leva med..  Ute skiner solen o det ser ut som sommar..  Tror jag ska lura med mig sambon på skogsrunda idag..precis vad vi behöver..lite ensamtid för  oss två..
.
.
Vi har mycket att planera vi två..  Vi har skickat in hindersprövning o fått den beviljad..skickat in om namnbyte så snart så byter engelsson efternamn..  Efter sju år som sambos så ska vi gifta oss under denna hösten.. O det känns så underbart.. Jag har hittat MIN man..min livskamrat..den jag vill åldras med.. Jag kan helt enkelt inte tänka mig ett liv utan min Peter.. Känslan av att ha någon vid sin sida som ser o förstår o aktivt arbetar för att man ska må bra e obeskrivlig..jag e så hjärtinnerligt glad att jag fann denna man.. Vi har ett band oss emellan som nog e få par förunnat..en förståelese som ofta gör mig andlös..  De olikheter o egenheter vi båda samlat på oss innan vi träffades har vi nog lyckats anpassa oss till..även om det tagit tid o arbete..
.
Vi har ju ändå levt en herrans massa år på varsitt håll o i helt olika miljöer,  Jag har varit hemmamamma med en hel skock ungar o en funktionshindrad bror att se till  Han har varit ungkarl större delen av sitt liv..arbetat i gruvor o dykt o hoppat fallskärm på fritiden..rest en massa mer än jag.. Ja våra livs stigar har verkligen slingrat åt olika håll..helt otroligt att vi en dag möttes..
Min älskade Peter..nu blir han väl galen på mig för att jag lade ut bilden..
Så i rättvisans namn så får ni väl se en bild på mig oxå då...
engelsson...hej hej.."vinkar"
.
.
Ha en fin dag nu alla goa..kram på er..


Postat av: Tussan

Publicerad 2011-08-23 13:12:47

Kramizz Syrran min det skrev du bra.. Kanon... Kramizzz igen..

Postat av: Tussan

Publicerad 2011-08-23 13:14:05

Syrran jag glömde vilka fina bilder och vad FINT skrivit kramizzz

Postat av: Svenne

Publicerad 2011-08-23 13:51:25

Jag får gratulera i förväg, jag visste inte att du skulle "byta efternamn". Jag är glad för er skull och önskar er all lycka i framtiden.



Nu skall jag bara ta tummarna ur och besöka er någon gång..



Sannerligen;Ont om tid har jag gott om :D



Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-08-23 19:13:33

Vad underbart, blir så glad för er skull!! Vi har vänner som gifter sig 17 Sep, båda haft längre förhållanden med tre barn var bakom sig. Härligt att se när det känns rätt!! Kram väntar med spänning på bröllopsfotot :)

Postat av: Cicki

Publicerad 2011-08-23 21:05:32

Vilken trevlig nyhet. Jag blir glad åt alla som, precis som jag själv, hittat lyckan och kärleken på äldre dagar. Ja, i unga dagar också, naturligtvis. Så fin både Engelssonskan och Peter är. Stor lycka till er bägge två. Kram

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2011-08-28 10:40:59

Så FINA ni ÄR!

:D

vinkelivinkar tillbaka gör

/Ännelaijoninen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej