Huuu när ska det bli..

Publicerad 2011-08-28 21:36:15 i Allmänt,

fint höstväder undrar engelsson smått uppgivet..  Mest varteviga dag regnar det..  Man kommer sig liksom inte för o göra nåt vettigt.. Inte roligt o tvätta för man vågar inte hänga ut nåt..inte roligt o fara till skogs för där blir man garanterat blöt..hela trädgården e liksom svampigt blöt överallt..suckelisuck..
.
.
Statusen på sambons rygg e dock bra..den har blivit gradvis bättre..så det finns hopp..
.
.
Vindsprojektet går vidare.--nu e nästan allt isolerat o snart ska gipsplattorna upp.. Det e fascinerande o se hur det blir en människoboning av denna  trista vind..
.
.engelsson e trött ikväll..väldigt väldigt trött känner jag nu,,fingrarna hoppar som de vill på tangenterna..massa stavfel blir det o trist e det o hålla på o rätta..
.
En liten sjö i blekinges skogstrakter i blått skymningsljus..vackert var det
Ostbricka hos goda vänner..för några kvällar sedan..mysigt var det..
Men nu tryter motivation o motorik..ha det bäst alla fina..


Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-08-28 22:34:24

Här är det också ett evigt regnande nästan dagligen, även om också solen kikar fram imellanåt. Skönt att det går åt rätt håll med mannens rygg. Själv har jag haft lite mer ont idag. Kanske var det resultat av min hopplösa lördag? Men nu känns den lite bättre igen. :)



Jag har också problem med en huvud knopp som tänker fortare än mina fingrar hänger med och då blir det lätt fel. Dessutom ger inte den snabba tankeverksamheten alltid det bästa resultatet heller och då får man tänka om. roligare kan man ju ha än att rätta sig själv. Bar nu när jag kommenterar hos dig har jag fått rätta mig själv flera gånger. suck



Fina bilder på sjön! Även fast det ännu är grönt, så ser man på ljuset att hösten börjat ta över. Ost och kex så gott. Länge sedan jag åt det...



Önskar dig en bra start på den nya veckan och en snabb bättring på mannens rygg.



Många kramisar!

Postat av: strömma

Publicerad 2011-08-29 00:38:17

Hej och tack för titten hos mig ler.



Ostbrickan hade jag inte tackat nej till.



Snubbla gärna in hos mig igen.



strömma

Postat av: strömma

Publicerad 2011-08-29 00:38:59

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-08-29 07:55:32

Ja, vilket varannandagsväder vi har, blir inte klok på det. Idag skiner solen, men molner hopar sig ser jag.. Hade ju iallafall otrolig tur i helgen.

Idag hade jag gett mycket för att vara ledig, har med en bråkig kropp. Framför allt en axel som bråkat i snart en månad, tänkte jag skulle klara mig utan cortison denna gång, men, men.

Sliter alltid lite extra just vid inskolningar.

Denna veckan har jag dessuton 2 kvällsmöten, blir tufft. MEN nästa och nästnästa helg är vi LEDIGA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej