Godmorgon lördagmorgon...

Publicerad 2011-02-26 08:11:13 i Allmänt,

välkommen vare du..o ni som tittar in.. Ni e ruskigt många ska ni veta..min besöksstatistik ökar hela tiden..alltså har jag många nya besökare..välkomna ska ni vara..men varför så anonyma..säg hej vettja..så blir jag glad..
Idag så ska vi på äventyr till IKEA i Älmhult..mellandottern behöver badrumsskåp o täcke o engelsson lite smått o gott..  Yngsta dottern ska med om vi får upp henne i tid..för engelsson vill gärna hinna till IKEA inna stooora lördasgsrusningen..
Jag har annarsen ruskigt trevlig nyhet o förtälja..jag var ju hos min ordinarie läkare i torsdags..
o mitt blodtryck hade stabiliserats av tabletterna, kostomläggningen
o den lilla motion jag lyckats prestera..o så hade jag gått ner
ytterligare nästan 2 kg..fatta att jag var lycklig...

Nej nu en kopp kaffe o sen far vi..ha en underbart fin lördag nu..
o var rädda om er..kram


Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-02-26 11:54:59

Vad härligt att höra att medicin och kostomlägg har givit resultat, både viktnedgång, men framförallt den övriga hälsan. Tänk om det på sikt även har en god effekt på din värk? Vi får hoppas på det! Ha en trevlig utflykt till IKEA. Håller tummarna för att det inte är överfullt trots att det är löningshelg.



Själv blev jag till frågad om jag ville följa med till Vetlanda? Men jag valde att stanna hemma och hålla hårt i plånboken istället. Det är inget som jag behöver just nu, men ger man sig iväg så är det nästan alltid något som följer med en hem och som gör ett onödigt hål i kassan. ;P Det var nog tur att jag valde att stanna hemma, för jag fick en jäkla huvudvärk, så jag t o m mår lite illa!? Tabletter och lite vila, så är det nog snart över...



Bamse Kramis!

Postat av: Cicki

Publicerad 2011-02-26 19:01:00

Grattis till både viktnedgång och blodtrycksstabilisering. Måste också ta tag i vikten. Blodtrycket är nog snart det enda som är normalt på mig.

Postat av: Boman

Publicerad 2011-02-27 17:16:20

Hej på sig Engelsson!

kikar in,igen. Du gör så fina fynd på loppisar, önskar vi hade sånt här med. Får väl ta en titt på semestern då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej