Godmorgon kalla måndag...

Publicerad 2011-01-31 08:52:56 i Allmänt,

13 grader kallt och en strålande vacker dag ser det ut att bli.. Solen målar lite expressionistiskt med djärva färger medan den makligt tittar fram..den har inte bråttom o det har inte engelsson heller...
Lite frukost strax..en stooor balja kaffe o ett par mackor o sen kan man sakta börja stretcha igång dagen..  Idag har jag inga större pretentioner på tillvaron....  Handla lite av livets nödtorft kanske.. Kika på mina loppisfynd från igår..kan ni fatta att jag hittade fyra rökgråa fugor för det facila priset  av 125 kr.. Jag ska ta en bild under dagen o visa sen..ett underbart fynd..
Bil tagen i Småland i december...de hade en loppisbutik på den här fantastiska gården..jättefint..
Barnbarnets retrokälke..ett loppisfynd..o våran ståtliga snögubbe
Jahaja..så gick solen i moln..typiskt..jag som såg framemot en solig dag..  Nu kaffe..ha en bra dag där ute..var rädda om er


Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-01-31 11:43:28

Vilken kylig morgon ni har haft. Fast det är inte så mycket bättre här. Även om det bara är ett par minusgrader så är det väldigt ruggigt och små blåsigt. Inget vädet jag frivilligt vill vara ute i, men jag var tvungen att gå till VC på morgonen. Nu har jag inga mera "måsten" idag.



En bra dag till dig också. Kram!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-01-31 16:53:52

Kul att se frun igen!!!! Var ett tag sedan sist.

Mycket snö har ni med, och kallare än oss. Var i Småland fyndade du då?!

Postat av: Christa

Publicerad 2011-01-31 17:34:33

Välkommen tillbaka! DU är saknad också hihi. Här har det hänt ja, det ena efter det andra. hihi. Tack jobbet är det bästa. Å just det servisen. Hade glömt den. SKA bli kul att se den sen när du haft tid att fota. UNDERBARA bilder som vanligt här inne. Hoppas du haft en underbar helg, ISO HALI

Postat av: Annica

Publicerad 2011-01-31 18:56:28

Åh vad glad jag blev när jag såg att du är tilbaka! Och tack så jätte mycket för din underbara kommentar. Livet är ett mindre helvete för tillfället. Och jag har insett att jag kan inte skriva vad jag vill i bloggen längre. Det slår tillbaka på mig med sån kraft att jag undrar om det verkligen är värt det. Har också funderat på att låsa bloggen. Men precis som du gillar jag alla nya människor som man möter via bloggen. Som man aldrig skulle lärt känna annars. Ja det är något att fundera på.

KRAM!

Postat av: Annica

Publicerad 2011-01-31 20:07:40

Tack! Passar på att önska dig lycka till!

Och du. Kolla din bloggadress när du kommenterar. Det är %20 istället för en punkt framför blogg.se

Hoppas du förtstår vad jag vimsar om.. ;-)

KRAM!

Postat av: maria

Publicerad 2011-01-31 20:50:33

Vilka fina bilder :)

Loppisfynd är alltid roligt...



Må så gott !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej