Ja då kom solen...

Publicerad 2011-03-06 08:54:15 i Allmänt,

o puffade englsson vaken i morse igen..kan man verkligen tro på detta  sa jag yrvaket men solen bara log o skyndade  på mig...upp med dig sa den...jag har varit uppe o igång en bra stund..stökat undan sista takdroppet o flirtat med björken o i dina rabatter har jag jobbat extra hårt käre engelsson så fram med frölådan så du e redo..
Så jag tumlade ur sängen o in i duschen för o leda upp mina muskler efter gårdagens äventyr som jag nog lyckades ta mig igenom i ett enda endorfinrus.. Det e ju så att det man stjäl till sig av extra aktivitet ena dagen det betalar man surt för nästa..  Men en varm dusch brukar lindra o så även idag..  Så nu sitter jag här vid datorn men solen har hitta mig även här o ruskar lite förebrående på huvudet.. Tydligen ska man inte sitta bort dagen vid datorn när hon äntligen behagat visa sig..  O det kan ju vara smart o utnyttja även denna dag..  Vi ska åka på en liten familjeutflykt med kaffe o matsäck har vi planerat ...  Vi får väl se när resten av familjen behagar vakna..jag får väl bussa solen på dem..
Nu ska jag gå bloggrunda hos er..o se vad ni hittar på..  Jag önskar er alla som kikar in en underbar söndag..hoppas den blir solig o fin..var rädda om er..o lämna gärna en kommentar så blir jag glad..kram


Postat av: Tussan

Publicerad 2011-03-06 18:45:43

Härliga bilder du har på Bloggen Syrran Och tack för den härliga promenaden idag.. det var skönt.. Kram

Postat av: Christa

Publicerad 2011-03-06 20:18:52

Hej goa du. Ska försöka ta och svara lite här. Klart man är orolig när man läser om hjärtat ditt. Det låter inte bra. Ja Finska hihi. Ja vi har så många planer med showroom mm så man blir lite trött haha. Å den vill jag gärna se den servisen. Ja du den här värken har jag haft i många många år men vart ännu sämre efter sista dottern. Foglossningen var ett helvete, började i 4 månaden och till sist fick jag hasa mig fram på kryckor, trodde jag skulle hamna i rullstol. Hoppas att dom nu gör en hel utredning, inte har dom hittat nåt på dom andra så man har liksom tappat hoppet. Har vilat hela helgen och försökt med det ena och andra. Vi hörs mera Ska kika på tv och snart gå och sova. KRAMEN

Postat av: Aprilsus

Publicerad 2011-03-06 21:02:54

Hoppas du fick dig en riktigt fin söndag på alla sätt och vis? Vi har också fått sol för andra dagen i rad, men inte vaknade jag tidigt för det, tyvärr. Sen blev det lite samtalsterapi via msn med en vän som inte mår så bra, men efter det kom jag mig ut i solen. Skönt till att börja med men ju längre skuggorna blev ju kallar och stelare kände jag mig. Det är ju jätte skönt att komma ut och röra på sig, men att gå så här mycket som jag gjort i helgen får man lida för sen, så är det ju...

Nu börjar Wallander! Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej