Solen har hittat engelsson...

Publicerad 2011-03-05 22:29:08 i Allmänt,

redan i morse så kikade den in genom  fönstret smög in i sovrummet o väckte mig med en varm smekning över kinden...vilken känsla vilken lycksalighetsmorgon det blev.. 
engelsson fick i sig frukostmackan i ett huj o sen for vi ut på utfärd..  Vi hittade naturligtvis en lördagsöppen loppis o fyndade några ting..
Dessa kopparna köpte jag..mönstret kunde ju knappast vara somrigare..
Ett alldeles nytt påslakan med fint mönster för en tjuga..fynd... ja jag tycker det..100%bomull dessutom
O garn..massor av garn för nån tia..en hel låda full med underbart yllegarn i fantastiska färger..detta hamnar nog hos syrran så får hon sticka strumpor o vantar o allt hon knåpar ihop
O sen fyra pressglastallrikar som ska bli en present...
Efter loppisen åkte vi ner till Holjeån..  O där fastnade engelsson vid isformationerna igen..hur fantastisa kan de bli..man bara häpnar
Det  e ett vackert ställe..dit återkommer  vi ofta det finns som en liten ö i forsen dit man kommer via en bro o där finns bänk o bord..underbart fikaställe..
I morgon e det söndag..o engelsson förväntar sig o bli väckt av solen igen...
Ha en fin söndag..var rädda om er o de era ..kram


Postat av: Aprilsus

Publicerad 2011-03-06 00:08:27

Vilka härliga bilder! Man blir glad bara av att titta på dem. Synd att man inte kan krypa in i dina foton och uppleva dem på riktigt. ;) Fina loppis fynd som vanligt!



Det ända riktiga fynd jag gjorde idag var min järnmedicin, som jag äntligen fick tag i på ett apotek i Jönköping. Då kan jag ringa VC på måndag och beställa tid för injektioner. :)



Natti, natti...

Postat av: Boman

Publicerad 2011-03-06 06:43:37

Oh..du har vår! Härligt, då finns det hopp!

Postat av: Annica

Publicerad 2011-03-06 18:42:48

Tänk att något så enkelt som fruset vatten kan vara så vackert!!!!

Kul att du gillar mina kort! Du borde testa. Det är härligt att bara släppa loss fanstasin ochbara skapa. ;-)

KRAM!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej