Så kom kvällen..

Publicerad 2011-11-21 23:03:19 i Allmänt,

o snart ska engelsson krypa ner i sin världsbästa säng o läsa en stund..o sen sova..  Jösses så trött jag e.. Brasan håller på o brinner ned ..ljusen likaså ute regnar det stilla o en kopp te står här o väntar på engelsson...
.
.
Vi har gått igenom alla julgardiner o dukar o sånt nu ikväll.. Oj vad det e svårt o välja vad man ska använda denna julen..jag älskar dem alla ju.. Men tror jag har en plan för vad som ska upp i vilket fönster.. Fönster ja..de ska väl putsas först kanske..hrrmmm..  Ja det får allt bli lite halvhjärtat i år det.. engelsson e inte i skick för några fönsterputsningsäventyr inte..
.
.
Nu klipper det ordentligt i ögonlocken..Dax o stänga ner cybervärlden för ikväll..ha det gott därute..sov gott


Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-11-21 23:35:29

Mys! :)



Natti natti! <3

Postat av: Svenne

Publicerad 2011-11-22 21:21:14

Postat av: Svenne

Publicerad 2011-11-22 21:45:43

Härligt att se dig på benen igen. Håll humöret på topp och hälsa familjen.. Jag tittar till dig då & då även om jag inte skriver någonting alla gånger..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej