Stressig onsdag avklarad..

Publicerad 2011-11-30 21:19:37 i Allmänt,

ja huua,,denna dagen har gått i hundranittio..  Ännu en tripp till storstaden gjorde vi idag..ännu mera papper inlämnade..o golvet till vinden inhandlat..det blev ett ekgolv..vackert som bara den..blir nog fint till de vita väggarna o taket däruppe....
.
-
Köttgryta på nötkött med en rejäl dutt rödvin förgyllde kvällen här..o i samma veva så kokade sambon o jag en omgång kalops.. Vi hittade nämligen en rejäl bit högrev för en billig peng..så nu har vi mat tills i morgon oxå färdigt..smidigt o bra. ..
Trevligt kaffebesök fick vi oxå..en god vän som kom på besök o medförde nybakade bullar som han stått o trollat fram idag..Det var riktigt mumsigt..o trevligt att prata bort en stund..
.
Imorgon ska engelsson putsa vidare på sina fönster..o släktforska lite..o pyssla med annat trevligt mest hela dagen... Jag säger gonatt o önskar er en trevlig torsdag..kram
.
.


Postat av: strömma

Publicerad 2011-12-01 01:43:04

Nu var det ett tag sedan jag hälsade på dig här.

Håller ni på att renovera?

Här rullar allt på i lagomt sakta mak inför julen.

Hoppas du också tar det lite lugnt och inte sliter ut dig. Jul blir det ändå :-).



Nu ska jag läsa ikapp här hos dig.



Nattkram

strömma

Postat av: Janne

Publicerad 2011-12-01 08:17:13

Hej! Jag ser att Engelsson är uppskruvad som en såndär docka med en nyckel på ryggen. Nåja Engelsson får lägga sig och ta igen sig så inte Engelsson förtar sig. Ha en fin dag !

Postat av: Svenne

Publicerad 2011-12-01 15:12:47

Ja huu.. Tänka sig att tiden bara har rusat iväg. Att det är den första dagen i December månad gör inte saken bättre. Jag har 0 koll på allt.. Inte en enda julstake står i mitt fönster och ingen klapp är handlad. Urrk.. jag har inte tid, eller tiden räcker inte till.. Jag borde skämmas, men jag skyller på att jag är pappaledig :)

Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-12-03 14:27:06

Hos Engelsson fixas och donas det minnsann. Skulle vara glad om jag fick hälften så mycket gjort. Kanske lägger jag tid och energi på fel saker?



Må väl vännen och stor grattis kram till dig. <3

Postat av: Janne

Publicerad 2011-12-04 09:22:59

Hej! Ha en fin Advent !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej