engelsson har vaknat lite på fel sida idag..

Publicerad 2011-10-03 09:23:35 i Allmänt,

o e lite småsur på en nära vän..  Jag begriper mig inte på detta ofog att gnälla av sig på facebook...  Kryptiska statusar författas med en liten pik åt en speciell person.. Personen ifråga läser o börjar fundera..blir troligtvis både ledsen o orolig..  Men inga namn nämns ju.. så riktigt säker kan man ju inte vara..  Sen börjar kommentarerna ramla in..den ena efter den andra av gnällspikens kontakter  läser o upprörs o känner sympati o bara måste visa det oxå--Ingen av de här sistnämnda har ju en susning om vad som hänt eller vem det gäller..  Men kommentera måste man.. O detta kan växa till ett drama utan dess like..jag har följt några sådana här dramor på nära håll o det gör mig rent ut sagt skitförbannad..  Varför inte ta det ansikte mot ansikte istället för att gömma sig bakom dessa idiotiska statusar o plocka en massa billiga poänger.. För handen på hjärtat..vad e dessa kommentarer värda när kvällen kommer..datorn e avstängd o man sitter med sina egna sanningar ringande inom sig..
.
.
Så nu till nåt annat roligare..  engelsson mår annars förträffligt bra på alla håll o kanter..  Så även alla engelssons älskade människor.. Vi har haft en fantastiskt fin helg allihop..ätit gott o umgåtts o bara mått bra..
.
.
Ute ligger dimman fortfarande djup över byn.. Den ligger som ett dämpande filter över tillvaron..man vet inte riktigt vad man ska ta sig för..skogsrunda..ja kanske..  Kan ju bli fina bilder ..
Tror minsann jag lurar med sambon på en liten tur..  Vi hörs senare..återkommer med bilder..kram på er


Postat av: eva

Publicerad 2011-10-03 10:19:03

jag kan se mig dig framför när du är puttig nuttig jag känner igen mig idet så gullig hihihi men det är klart inget vidare när en vän gör så bra du lurar ut din man ut iskogen och få sammla sina tankar kramis

Postat av: Cicki

Publicerad 2011-10-03 15:38:12

Retar också upp mig på allt gnällande som det är på facebook, av och till.

Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2011-10-03 19:53:43

Har inte sett så mycket av just det fenomenet på FB,

däremot har jag någon vän som bara skriver negativa statusuppdateringar!

Dag ut och dag in,

ALDRIG något positivt...

Man undrar ju hur de mår, - egentligen!



Hoppas ni fick en fin tur på tu man hand!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej