Onsdag allaredan..

Publicerad 2012-01-18 08:38:59 i Allmänt,

hur gick det till??  engelsson har tillbringat ett par dagar i ett aningen dvalliknande tillstånd..jag har så inihelsicke ont precis överallt.. Så just nu kan nog inte bara dagar passera förbi utan även veckor..jag mår verkligen inte bra..  Så ni kommer nog inte höra av mig med nån större regelbundenhet..det gör helt enkelt för ont att sitta vid datorn o skriva.. Jag har inte ens fotat något på sistone..om man inte räknar den lilla vivan som blommar så fint i rabatten..helt otroligt att den vågat sig fram..
Ett litet underverk som lyser upp tillvaron..  Jag önskar er en bra fortsättning på veckan..en bra helg... fin nästa vecka oxå om jag inte orkar sitta vid datorn..man vet aldrig..det kan ju vända o den värsta värken släpper..kram


Postat av: Boman

Publicerad 2012-01-18 10:40:26

Hoppas det onda släpper snart. återkommer ändå o kikar på dina fantastiska foton.

Postat av: Cicki

Publicerad 2012-01-18 11:10:40

Vila och ta igen dig tills du orkar med oss igen. Jag är också inne i en rätt dålig period. Gissar att det konstiga vädret påverkar. Kram

Postat av: AprilSus

Publicerad 2012-01-18 15:08:36

Kanske är det som Cicki säger, vädrets fel. Jag har också mer värk och är tröttare än tröttast. :(



Hoppas verkligen att det vänder, så du mår lite bättre snart och orkar ut på dina loppis och foto rundor igen. Efter en evighets höst, tycker jag att vi nu är värda en tidig vår. Naturen tycks ju känna det samma med tanke på ditt foto. Mer sånt vill vi ha!



Ha det så gott du nu kan och vila. Vi finns kvar här när helst du kikar fram igen.



Massor av krya-på-dig-kramisar!

Postat av: Svenne

Publicerad 2012-01-19 18:47:21

Jag vet hur det känns.. Jag är inne i en liten minidepp just nu och vädret hjälper inte direkt till. Det är vinter men vill inte vara riktig vinter, bara halt och halt och regn, och mulet och sådant skit. Ge mig snö, eller ge fasiken i det och ge mig värmande vårväder i stället! Jag hatar detta mitt i mellan väder.. T.o.m djuren blir förvirrade i detta skitväder.



Tex i förrgår tror jag, då jag överfölls av en stackars förvirrad fluga, som tyckte att jag luktade gott, men jag vet inte om jag kan hålla med om det efter min 6 kilometers marsch i god takt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej