Tråkonsdag..

Publicerad 2012-06-27 17:45:39 i Allmänt,

Tja dagen började ju lika genomgrått som alla andra dagar på sistone..frukost o annat nödvändigt klarade vi av innan det var dags att veckohandla..tre affärer avklarade på en dryg timme..det var snyggt jobbat måste jag säga.. Nu finns det mat hemma så ingen behöver gå hungrig.. Idag så fixar ungfolket tacos..det ska bli gott o sätta sig till dukat bord..

Vi har haft släktbesök idag oxå..en mycket välkommen kaffegäst som även ska äta tacos med oss senare.. Annars har dagen mest varit fylld med huvudvärk för min del..en tredagars sådan som först nu börjat lätta något..det är nog vädret som påverkar mig...har känts lite åskmolnstungt ett par dagar nu..
.
Igår när vi var i stan så lät jag kameran gå lite av sig själv..tryckte bara av då o då när något kul dök upp..idag satt jag och lekte i ett bildprogram med bilderna..o det blev rätt kul tycker jag..jag stoppar in några här..ni som har mig på facebook kan se alla bilderna i ett album där..

.
.


Kommentera inlägget här
Publiceras ej