Ok, engelsson erkänner...

Publicerad 2012-03-14 11:31:57 i Allmänt,

jag har totalt snöat in på detta med stickning..o vet ni vad..jag har skitskoj...
.
.
.
.
Ha en underbar dag därute i våren..engelsson o maken ska passa på o åka lite på loppis idag..imorgon ska gå i pannbytets tecken..den gamla e gammal o trött.. Så därför åker vi iväg idag..o njuter av vårvädret..men först ska vi hälsa på goda vänner en stund..  kram på er


Postat av: AprilSus

Publicerad 2012-03-14 14:49:13

Jo, det är roligt! Jag fick ett ryck i höstas och stickade ett tag, men jag fick ont i mina axlar och kände mig fumlig i fingrarna, så efter en tid lade jag ner det projektet. :(



Vad är det för en rosa rund ring du har? Den ser spännande ut.



Ha det gott med sol och stickning.

Kramis!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-03-17 15:33:31

Gick faktiskt förbi en garnaffär idag när jag var ute en runda och rensade tankarna. men insåg att det var bäst låta bli, armar och axlar klarar det inte längre.

Postat av: sladdertackan

Publicerad 2012-03-18 20:10:45

Jag hade också ett litet "stickryck", men det gick över ...

Kram

Postat av: Janne

Publicerad 2012-03-19 08:20:44

Hej! Aha Engelsson har trasslat in sig i garnnystanet. Jojo !! Lilly virkar en stor grytlapp åt mig så hon är också intrasslad. He He !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej