Värmen sprider sig

Publicerad 2012-03-21 09:22:21 i Allmänt,

sammetslent runt tillvaron hemma hos engelsson..elementen e varma..varmvatten har vi i överflöd.. Vvs-gubben var precis här o kollade läget o kunde nöjt konstatera att allt funkar perfekt..han fick t om sänka temperaturen på pannan..det var lite väl hög temp på vattnet..  Underbart verkligen att få en ny panna..den gamla var nog sämre än vi trott..
.
.
Idag så skulle det bli vårväder ute..det hoppas engelsson verkligen..för jag vill ut o gå med lilla Zelda.. Just nu e det lite småmulet ute men vi beställer väl en omgång soligt väder lagom tills i eftermiddag..
.
Jag sitter o funderar på detta med mitt bloggande..  Jag saknar det ibland..det intensiva blogglivet..men jag orkar inte riktigt att gå på bloggpromenader..vissa av er har jag dock stenkoll på..även om jag sällan orkar kommentera.. Det tar energi och ett engagemang som jag inte riktigt mäktar med just nu.. Sen känner jag fortfarande att jag inte VILL skriva om mitt och familjens liv som jag gjorde förr..  Tyvärr har jag fortfarande bloggbesökare som inte e önskvärda..det ser jag om jag kollar IP-adresserna.. Och de har inte med mig o mitt att göra .. Ja jag vet..detta e en blogg o på ett sätt en offentlig plats..men det tar ändå emot.. Jag rotar inte i deras liv så jag kan för mitt liv inte förstå varför de ränner på min blogg.. Men men.. En tröskel som jag försöker komma över..
.
.
Funderar på o baka idag..sugen på att göra lite surdegsbröd..
.
Nehe..om man skulle masa sig upp o kicka igång dagen..jag har många projekt som väntar..får väl se om jag kan lyckas avsluta nåt av dem..ha en bra dag
.


Kommentera inlägget här
Publiceras ej