O vart tog dagen vägen?

Publicerad 2012-05-15 22:13:14 i Allmänt,

Ja denna dagen bara försvann för mig....vi har varit på fotorunda runt i Blekinge och Skåne..lagat mat o ja sen var dagen visst alldeles slut.. Men så är det ibland..i morgon är det onsdag helt plätsligt..jag hänger inte med alls..
Jag känner att jag inte orkar skriva ens..så jag säger gonatt..o vi hörs..kram


Postat av: AprilSus

Publicerad 2012-05-15 23:50:57

Jag kände precis som du, men då har jag ändå inte gjort något utöver det vanliga. ;)



Sov så gott!

Kramis!<3

Postat av: eva

Publicerad 2012-05-16 07:30:02

Godmorgon gumman

ja så kan det vara ibland tiden bara rusar ifrån oss ibland så kommer man inte ihåg vilken dag det är ha det så gott miss you kramis

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2012-05-17 07:23:23

Morning från ett regnigt Norrala, Hälsingland! Hoppas vädret är bättre hos dig! Och att ni hade en underbar fotorunda!

Jisses så bra du skriver dina minnen! Och alla foton....kul!

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej