Lite småmulet..

Publicerad 2013-05-17 08:30:00 i Allmänt,

är det visst idag.. Jag är baske mig inte säker, har sån dimsyn idag att jag knappt ser tangenterna. I morse vaknade jag kl 7 och det  är alldeles precis lagom det. Det här med sömn är klart underskattat och det slarvas till höger och vänster med det..  Jag känner direkt av om jag inte sovit som jag ska, inte mycket funkar. Jag behöver åtta timmars sömn helst men klarar mig på mindre. Men har jag mycket värk så blir sömnen därefter och då hamnar man lätt i en ond cirkel.
.
.
.
Nu har jag ju dessutom en, ack så älskad, men snarkande äkta man bredvid mig varje natt. Han har förvisso tagit kontakt med landstinget ang sin snarkomat men det verkar inte hända så mycket på den fronten, så vissa nätter är rätt jobbiga. 
.
.
Nu ligger han och sover ännu, glatt snarkande. ;) Jag tror jag ska sätta på kaffe och lura upp honom på det viset, så dagen kommer igång nån gång.
.
.
Vi har lite planer för idag, saker som ska köras bort och kastas ska samlas ihop och sen är det lite småplock i trädgården. Det har regnat så ogräset har säkert satt fart överallt..
.
Ha en fin fredag...
 


Postat av: AprilSus

Publicerad 2013-05-17 16:01:29

Hej, hej!

Kikar in och talar om att jag lever, men jag har fått något verifieringsproblem på min blogg, som gör att det kommer upp en varning när man försöker komma in på min sida.

Har försökt i dagar och kvällar att hitta vad som orsakar felet, men jag är inte så duktig på sånt. Det gör att jag inte heller hunnit med att läsa din och andras bloggar. :(

Börjar tappa lusten och hittar jag inte orsaken snart så ger jag upp.

Ha en härlig helg!

Kram, kram!♥

Svar: Ja jag har märkt det vännen..jag har inte lyckats ta mig in hos dig. Hoppas du kan lösa det..kramar om
engelsson

Postat av: "LillaSyster"

Publicerad 2013-05-17 19:10:59

Fina blommor har du ser jag. Vi har haft sommarvärme hela dagen, varit ute från morgon till kväll. Ha en skön helg!

Postat av: Cicki

Publicerad 2013-05-17 19:25:14

Här är sömnen just nu också ett problem. Ryggen känns som ett stort blåmärke. Snarkofagen är nästan nödvändig. Min ena slang gick sönder när vi var i Sundsvall. Nu har jag fått en ny. Här har hjälpmedelscentralen alltid varit snabba när jag behövt nya slangar och sånt. Däremot har jag inte en aning om hur det funkar med service.

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2013-05-18 05:51:27

Morning o tack för kramen...behövs i min onda cirkel! Sömn är en bristvara här...
Ljuvliga foton hos dig...både här o på FB!
Kramen!
Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej